søndag 11. september 2011

Husmorscrap, kurs med Tove Tyll.

Forrige helg var jeg på "Trøndersaksa",  et årlig stortreff i Trondheim. Det var kjempehyggelig. Jeg produserte ikke så mye, men det var heller ikke meningen. Det å være sosial, gå rundt og titte og få inspirasjon fra det jeg ser, var det jeg ønsket å få ut av treffet. I år deltok jeg på kurs med Tove Tyll, et kurs i "husmorscrap", dvs, vi scrapper med det vi har for hånden. Jeg som er kortlager, synes dette var kjempemorsomt, selv om det var helt utenfor min stil, og i tillegg LOer!!!!
Her kommer iallefall resultatet ;)


Her er det brukt Kraft-kartong, tegneserier, frimerker, knapper og binders, en liten bit av en luftpostkonvolutt, litt maskeringstape og en liten bit "mattebok". Ringene er stemplet ved hjelp av dorull og distress ink refill. Refillen er også brukt langs kanten rundt LO-en. Bildet er sibirkatten vår, Bambina.


Her er det brukt mønsterark som base, blomstene er laget av stoff og filt som er klippet i sirkler og limt sammen. En liten knapp fikk plass i midten. glansbilder og stoffremser fikk også plass. Det er sydd korssting med broderigarn litt her og der, et par papirroser og thickers har også fått plass. Bildene er av meg som liten;)


Her har jeg brukt mønsterark som base. En gråpapirpose, flere stoffremser og en bit av en serviett har også fått plass. Det er også pyntet med sugerør, knapper, binders, sløyfebånd og klistremerker. Bildet er av min datter da hun var ca 1 år.

1 kommentar: